niedziela, 1 grudnia 2013

Coś o mnie ... xD

Hej Hej Hej xD

Nie wiem co mnie napadło ale mam ochotę dodać parę faktów o mnie xD
Dzięki temu będziecie wiedzieć o mnie trochę więcej oprócz: Dziewczyna z pseudo Elinor, która zarzuca was badziewiami xd

1. Mam na imię Natalia :D

2. Mam 14 lat a dokładnie moje urodziny są w kwietniu

3. Kocham czytać książki <3

4. Kocham oglądać filmy <3

5. Kocham zwierzęta! Mam 3 psy, 3 koty, papugi itd itd xd

6. To nie jest mój pierwszy blog! Ani pozostałe 2 co znacie! xd Założyłam bloga, ale zapomniałam hasła do mojego konta na bloggerze, ach jaka ja mądra xDDDD I bloga nie mogę ani usunąć ani nic, więc jest zapomniany ( choć czasem zajrzę sobie bo to taka początkowa cząstka tego bloga :D Pomysł z tamtego bloga przeniosłam tu xd

7. Moim szczęśliwym numerem jest 4! <3 Nawet w dzienniku mam nr 4 <3333

8. Kocham bransoletki! <3 Po prostu uwielbiam! Najlepiej z fajnymi zawieszkami :D

9. W mojej klasie jest strasznie mało dziewczyn ( tylko 5 ) ale wszystkie BARDZO dobrze się dogadujemy. Znamy się od zerówki wszystkie :D

10. Moja najdłuższa znajomość wynosi: UWAGA : CAŁE ŻYCIE ;O Haha od małego się znamy xd

11. Co roku mam świadectwo z czerwonym paskiem :D

12. Kocham pisać opowiadania <3

13. Uwielbiam rysować :D Hahha mamy takiego powalonego faceta od plastyki, że masakra xd

14. Jestem mega zdziwiona bo jeszcze nie dostałam żadnego hejta na blogach ;o xd Ale chyba to dobrze :D

15. Kocham święta <3

16. Kłócę i biję się z bratem xd

17. Pomysł z pseudonimem Elinor wzięłam z książki, którą czytałam w wakacje :D


Fakty bieżące xd :

- Jestem chora
- Jutro jadę do lekarza
- Nie mogę usnąć więc jestem na laptopie
- Mam połowę nast rozdziału

A teraz fakt, który myślę, że was zaskoczy xD

Mam rude włosy! Hahhaha kto się spodziewał? xd Mój kolor włosów jest trochę pokręcony bo wydają się czasem brązowe a czasem nawet jasne, ale to NIE czerwony tylko bardziej miodowy. Mówiłam że pokręcone xD

Okey kończę :D
Jeżeli macie jakieś pytania nw cokolwiek to piszcie śmiało <3333
Do następnego rozdziału :* ♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Ktoś tu papuguje! :P
    Taa, bransoletki z zawieszkami :D Aktualnie mam dwie na nadgarstku :)
    Można zadawać pytania? Wow, też zgapione ode mnie :P
    Ja miałam czerwony pasek od podstawówki do gimnazjum, a w liceum co roku średnią powyżej 4,0.
    Lepiej się kuruj, a nie na laptopie siedzisz, nieładnie :P
    Ok, mam pytanko, a nawet dwa: brat to twoje jedyne rodzeństwo? Jest starszy czy młodszy?

    Czekam na następny rozdział ^^
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha zgapione troszkę przyznaje bez bicia xd
      A co do brata to jedyne rodzeństwo. Jest młodszy ale takie to jest wredne i małe xD
      A chora jestem i cały tydzień w domu bd siedzieć xD
      Dzięki ♥

      Usuń
  2. Widzę wspólną cechę xD
    Też biję się i kłócę z rodzeństwem, ale w moim przypadku to siostra xD
    Z bransoletkami podobnie, tyle że ja mam częściej na rękach gumki do włosów :D
    Również kocham czytać książki :D
    Kocham i czekam na rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas kłótnie i bijatyki to codzienność ale i tak go kocham <3 xD
      Wredne stworzenie małe ten mój brat xd
      Dzięki ♥

      Usuń
  3. Fajny post!
    Zauroczył mnie twój kolor włosów! <3 Zawsze chciałam być ruda, mieć piegi i zielone oczy xd Ale niestety.. A rodzeństwo tez zawsze chciałam mieć! I się z tego powodu wszyscy ze mnie śmieją, bo m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (źle kliknąwszy xd)
      ... bo mówią, że to głupio mieć rodzeństwo xd A się kłaniam, bo ja tez co roku czerwony pasek ! Mam nadzieje, że teraz tez :D
      I też kocham filmy xd cały czas oglądam ;D
      Czekam na rozdział, kochana :*

      Usuń
    2. Na początku niezbyt akceptowałam ten kolor włosów ( w podstawówce xd) ale teraz uważam, że jest fajny i bardzo mi się podoba ( może tylko dlatego że mało osób taki ma xd )
      Też właśnie filmy cały czas oglądam :D
      A oczy mam brązowe i piegi tylko czasami w lato wyskakują bo tak to ich bardzo mało mam ( może dlatego że mam strasznie jasną ( bladą) karnacje xd
      Dzięki ♥

      Usuń