poniedziałek, 17 lutego 2014

Parę słów ode mnie :D

Hejka kochani! :D
Co u was słychać?
Wiecie, że rozdział 26 miał ukazać się już dawno tylko, że net tak WOLNO mi chodził, że nie udało się opublikować.
I rozdział mam na swoim laptopie a teraz jestem na cioci :D
MAM FERIE!
Na szczęście trochę wolnego od nauki ^^
Na razie jestem w stolicy i moje plany dodawania często rozdziałów nie wychodzą. Nie wiem czy pisać rozdział 26 od nowa czy poczekacie ten tydzień xD
I jak planowałam rozdziały na szept-wiatru dodawać w ferie również się opóźnią gdyż wszystkie rozdziały są jak wspominałam na moim laptopie.
A co do nicka to jestem nienormalna i się tak bawiłam i wpisywałam różne nazwy no i wpisałam sobie coś w tym stylu '' Heh Hehhe'' mądre, nieprawdaż? i kliknęłam okey no a później zmieniłam na elinor i już wyczerpałam te nazwy czy co tam jest to xD
 No nic musiałam dodać nawet tak beznadziejny, głupi, bezsensowny post, ponieważ trochę się stęskniłam za blogami i wami :)
 ~♥~

2 komentarze:

  1. Czekam na rozdział:*
    Miłych ferii, mi się wczoraj skończyły ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też wczoraj feire się skończyły, ale ja je sobie tak jakby trochę wydłużyłam ;D Udanych ferii :**
    Czekam na rozdział kochana <3

    OdpowiedzUsuń