niedziela, 2 lutego 2014

Zapowiedź 25 rozdziału ^^

Hejka wszystkim :D
Dodam taką małą zapowiedź 25 rozdziału ;>

Czy jest limit miłości? Ja odpowiadam całą sobą, całym sercem, że nie, nie ma limitu. W miłości jak i w życiu nie ma nic określonego ani wymierzonej dawki.

* * *

- To co ja mam zrobić?
- Na twoim miejscu zapisałbym się do dobrego psychologa jak nie psychiatry...

- A wracając to spytaj jej się lepiej teraz niż później. Bo ja cię zastąpię...

* * *

- Hej Kim. Przepraszam za spóźnienie. - powiedział nerwowo. Zaraz, nerwowo? Ostatnio był zdenerwowany wtedy gdy...
- Nie spóźniłeś się to ja przyszłam przed czasem. - powiedziała uśmiechnięta
- Chciałem ... znaczy mam pytanie. - wydukał wreszcie.
- Pytaj.

* * *

- Jack... Naprawdę nie musiałeś...
- Nie musiałem ale chciałem.
- Dziękuję. Jest śliczny.

* * *

- Kocham cię. - szepnął chłopak do ucha blondynki
- Ja ciebie bardziej. - cmoknęła go w policzek
- Nie prawda. To ja kocham cię o wiele bardziej.
- Będziesz się kłócił? - zapytała się ze śmiechem blondynka
- Z tobą? NIGDY.

Rozdział postaram się dodać w tygodniu <33
Do napisania, xoxo ♥

6 komentarzy: