piątek, 28 marca 2014

Bikes, English And Films :D

Cześć kochani!
Na początku chciałabym przeprosić za nieobecność [chyba około 2 tygodni] ale niestety miałam sporo na głowie. Na poniedziałek [!] muszę  nauczyć się całego wiersza, który jest strasznie dłuuugi oraz swoją rolę ze scenariusza na teatralkę, po za tym w poniedziałek mam sprawdzian z matematyki. No ale nic. Takie życie, trzeba sobie jakoś radzić :D

A co u was słychać? :)


Dzisiejszy dzień był świetny :D
'' Rozmowa '' po angielsku, jazda na rowerze, wracanie wieczorem?
I like it! ^^

A rozdział jest już prawie napisany. I co powiem więcej, rozdział 29 jest już napisany! :D
Taa 29 napisany a 28 nie mogę dokończyć?
Dziwnee xD
Rozdział prawdo podobnie jutro ;)


P.S. Polecacie jakiś film? Ja ostatnio obejrzałam Bezpieczna Przystań i Szczęściarz oraz na WDŻ [!] October Baby [jedyny wdż, który mi się spodobał, gdyż film świetny!]. Ostatnio na religii puściła nam film pt: Św. Barbara. Film również mi się podoba, nie dokończyliśmy jeszcze ale powiem szczerze, że jest fajny :D

P.P.S. Jak tam u was rekolekcje? U nas krótko, jakąś prezentację puścili i rozdanie medalików czyli godzina lekcyjna [WOS [czytaj nudaa, na której maluje się na kartkach lub końcu zeszytu czy też śpi] przepadł :D].



Ta jest super i jeszcze TA piosenka również mi się podoba :D

MIŁEGO WIECZORU! <3

2 komentarze:

  1. Normalnie piszesz jak Mickiewicz :D On też pisał części "Dziadów" nie po kolei.
    Dobre filmy? Na pewno "Keith", "Flipped", "Stuck in love", a jednak moim ulubionym jest "The perks of being a wallflower" z udziałem Logana Lermana i Emmy Watson :) Gorąco polecam!
    Powodzenia w szkole :)
    I czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rozdzialik dzisiaj<3
    Miałam rekolekcje 24-26 i byłam na nich tylko w środę bo w pon i wt chorowałam (lekkie przeziębienie).
    Jakieś fajne filmy...?
    Lubisz dramaty?
    Mam super film mój ulubiony:
    ,,Niemożliwe"
    Jeśli lubisz komedie romantyczne to mam:
    ,,Och Karol 2"
    Ale ta komedia często leci na dwójce (albo na innym programie, nie wiem nie interesowałam się tym)
    Polecam również bardzo ciekawy film jest również książka bo film został wyreżyserowany na podstawie książki.
    Nie czytałam książki, ale moja mama czytała i podobno jest nieziemska. A film razem oglądałyśmy i uważam, że jest boski:
    ,,Kwiat Pustyni"
    Myślę...jaki tytuł jeszcze by Ci napisać?
    ,,Obietnica"
    To jest zawodowy film nie dawno była jego premiera w kinie.
    No to tyle fajnych filmów, które mogłyby zyskać coś więcej w moich oczach.

    OdpowiedzUsuń