poniedziałek, 27 stycznia 2014

Prześladuję mnie ...

Jestem głupia xD
Nie dość że dziwny i chory nagłówek to nowy pomysł.
No nic przechodzę do sedna sprawy xd
Prześladuję mnie...
NOWY BLOG
Nie mam pojęcia czy założyć nowy bo łącznie z nowym miałabym z kurde 5 blogów ;o
Nie wiem czy wyrobię ...
Ale z drugiej strony 17 lutego ( jako ostatni ) mamy FERIE!
Więc myślę, że w ciągu tych 2 tyg znalazłam bym czas na uporządkowanie wszystkiego.
No nie wiem ...
I jest jeszcze jedna sprawa.
Myślę, że nowy blog byłby z innymi imionami.
Mam już imię dla głównej bohaterki.
Przyzwyczaiłam się co prawda do imion tych co są ale nie interesuję się już KI ;/
Jak myślicie?
Zakładać nowy?
I czy z imionami tymi co są czy zupełnie nowymi?
Pomożecie?
Kocham was ♥

6 komentarzy:

  1. Poczytałabym o Kicku, ale jak wolisz...
    Zakładaj nowego <3
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałabym zobaczyć, jak poradzisz sobie z blogiem o innej tematyce :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod Idą.
    Coś nowego się przyda ;)
    Także nowe imiona, nawet takie dziwaczne, wymyślone przez Ciebie by mi odpowiadały :)
    Obiema rekami jestem na "TAK"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym przeczytała coś o innej tematyce :) zakładaj tego bloga :D
    Marta Z.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kicka więc jestem za kickiem!!!
    Twoją Ann ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Kicka, ale.. z chęcią poczytałabym coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń