niedziela, 12 stycznia 2014

Liebsten Award Again

Hejka jeszcze raz :D
Zostałam nominowana przez Kiarę z http://mynewhistory-opowiadanieioneshoty.blogspot.com/
Dzięki ♥ ;*

1. Jakie jest twoje hobby?

Hmm pisanie, rysowanie, czytanie itd

2. Jaki masz kolor oczu?

Brązowy :)

3. Jaki jest twój styl? (ubioru)

Hmm wygodny :D

4. Jakie imię wybrałabyś dla kota?
Mam 3 xd imiona są beznadziejne więc nie bd ich wymieniać xd
Ale jakbym miała jeszcze jednego to np Mruczek czy coś tam xd

5. Kim chcesz być w przyszłości?

Nie mam pojęcia 

6. Twoja ulubiona piosenka to ...?
Nie mam ulubionej choć wiele lubię :D

7. Ulubiony serialowy parring to ...?

Hmm nie wiem xd
Ale to ulubiona para serialowa? bo nie ogarniam xD

8. Czy jest ktoś taki od którego twoje serce bije mocniej i szybciej?

Nie xd

9. Czemu wybrałaś taką tematykę bloga?

Hmm historia wpadła mi do głowy tak jakoś sama a imiona to kiedyś ogl fajny serial no i paczę opowiadania są o tym więc czytam xD
No a teraz już nie interesuję się tym serialem choć wcześniej bardzo go lubiłam ;)

10. Jaki owoc najbardziej lubisz?

Arbuz <333

11. O czym powinien być blog aby był warty twojej uwagi?

Hmm albo jakiś blog z fajnym opowiadaniem albo jakiś z fajnymi wpisami ;)

Przepraszam, że nie pisze na blogu który został nominowany ale pomyślałam sobie, że przecież są tam pytania o mnie a ja jestem na tym i na tym blogu i żeby nie plątać to na jednym bd wszystko :D

A co do osób nominowanych i pytań dla nich jeszcze się zastanawiam bo nie wiem czy je dawać. Bo wiem, że i tak większość osób została nominowana to po co zawracać wam głowę dodatkowymi pytaniami i nw właśnie. Jeszcze nie chcę nikogo ominąć, bo może to sprawić im przykrość więc na chwilę obecną nie wiem. 

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie nominację i pozdrawiam wszystkich czytelników! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz