sobota, 25 stycznia 2014

Liebster Award

Zostałam nominowana przez Rozminiamy Życie i Ane Howard ♥ Dziękuję wam bardzo jak i reszcie dziewczynom ♥ Naprawdę nawet nie spodziewałam się że dostanę tyle nominacji, jestem bardzo mile zaskoczona :*

Pytania od Rozkminiamy Życie ♥

1.Twoja  ulubiona książka.
Hmm nie mam ale ostatnio przeczytałam całą serie Igrzysk Śmierci <3

2.Twój ulubiony blog.
Jest mnóstwo świetnych blogów ale nie potrafię wybrać tego jednego :)

3.Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Przedmiot szkolny? xD 
To chyba wf, nw xD

4.Jaki jest twój ulubiony serial.
Nie wiem, chyba nie ma ulubionego ;)

5.Jakie typy filmów lubisz oglądać?
Filmy akcji, dramaty, jakieś romantyczne, przygodowe, komediowe itd itd.

6.Jaka jest twoja ulubiona postać historyczna?
Nie mam pojęcia xd

7.Czy masz siostrę/brata?
Brata.

8.Jakiego koloru nie lubisz?
Wszystkie kolory traktuję jednakowo, żeby nie były smutne inne ;( xDDDD

9. Czy masz psa?
Tak! Aż trzy kochane pieski ♥

10. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
Popołudnie piątku, cała sobota, niedziela ( bez wieczoru bo wtedy odrabiam lekcje )

11.Czy jest jakiś język obcy którego chciałabyś się uczuć?Jeśli tak to jaki?
Chciałabym znać perfekcyjnie angielski, nauczyć się hiszpańskiego, francuskiego no i może włoskiego coś w tym stylu xd


Pytania od Any Howard ♥

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Nie mam ulubionej ;) Muszę dokończyć tunele i oddać do biblioteki bo mnie uduszą xD 

2. Jakiego piosenkarza/piosenkarki najczęściej słuchasz?
Słucham różnych wykonawców :)

3. Jak opisałabyś się w trzech słowach?
Nie umiem siebie opisać...

4. Ulubiony film?
Jest wiele wiele np jednym z faworytów jest Ósmoklasiści nie płaczą ♥

5. Ulubiony serial?
Nie ma ulubionego ale bardzo lubię kilka :)

6. W jakim województwie mieszkasz?
Mazowieckim xd 

7. Twój ulubiony blog?
Nie mam ulubionego, za trudno wybrać :)

8. Dlaczego zdecydowałaś się pisać?
Chciałam spróbować własnych sił. Zobaczyć czy się sprawdzę i jak bd, czy mi się spodoba czy nie. Czytałam wiele blogów, później się skapnęłam, że ja również bym tak chciała i założyłam bloga, który okazał się totalną klapą xD Później zgubiłam i założyłam nowe blogi na nowym już koncie xD

9. Kiedy masz urodziny?
23.04 

10. Ulubiona piosenka?
Mnóstwo ulubionych xD 

11. Ile masz lat?
15 rocznikowo xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz