sobota, 23 listopada 2013

Kochaj człowieka takiego jakim jest ...

Nie wiem czy powinnam ale dodaje ten post.
Chciałabym umieścić w nim coś ważnego i coś co wiele osób nie akceptuje.
Nie rozumiem czemu ludzie nie akceptują a wręcz nienawidzą homoseksualistów.
To są tacy sami ludzie jak my. 
Co z tego, że innej orientacji?
Nie zakochujemy się w płci! Tylko w osobie!
Większość ludzi potępia takie związki ale nie ja (nie, nie jestem lesbijką). Mam dość, że większość osób uważa, że homo seksualna osoba powinna trafić do piekła. Bóg kocha nas takimi jacy jesteśmy! 
Nie ze względu na kolor skóry, płeć, orientację, wygląd, ilość grzechów itd.
Kocha nas tacy jacy jesteśmy. A każdy z nas jest zupełnie inny. Nie ma drugiej takiej samej osoby. Jesteś tylko ty. Wyjątkowy, niepowtarzalny.
Wszyscy się różnimy. I to jest atut, nie wada. Tylko inność nas rozróżnia. Nigdy nie znajdziesz identycznej osoby na świecie. Każdy jest inny. I niestety ludzie uważają to za coś złego. Osoby, które są ich zdaniem ,,normalne'' są podobni do nich samych. Musimy się obudzić z iluzji, którą sami sobie tworzymy. Spójrzmy na świat dokładnie i wczujmy się w sytuacje innych ludzi. To nie jest przeziębienie, że można się z niego wyleczyć. To nie jest żadna choroba! Ludzie tacy są jacy są. Ile osób jest wyśmiewana z powodu koloru skóry? Z powodu charakteru? Z wyglądu? Z poglądów religijnych? Z orientacji? Z choroby? Z problemów? Z sytuacji finansowej? Z pozycji jaką zajmuję w danym społeczeństwie? Z tego co robi? Z tego co uważa za słuszne a z tego co złe? Mogę wymieniać tak jeszcze długo ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to, że zawsze ktoś bd uważał nas za innych, najczęściej za tych gorszych. Kochajmy ludzi takimi jacy są, kochajmy ich bo pewnego dnia możesz się dowiedzieć, że już ich nie ma ich na tym świecie. Wtedy dociera do ciebie czemu ich nie ma. Obwiniasz siebie bo im nie pomagałeś, wręcz przeciwnie obwiniałeś ich za to jacy są. Zadawałeś sobie pytanie dlaczego nie są normalni. Normalni? Czyli tacy jak ty? Doceń bo w każdej chwili możesz to stracić. Każdy ma takie samo prawo do życia na ty świecie. Nie zapominajmy o tym :)




Może nie potrzebnie napisałam ten post. Już wcześniej miałam takie zdanie a utwierdziłam się w tym oglądając ten film   --->     http://www.youtube.com/watch?v=ZDeol26V4XM
Film daje do myślenia i polecam go każdemu a najbardziej osobom, które są nietolerancyjne i nie akceptują ludzi takimi jacy są.

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą :D
    Uważam podobnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo uważam jak ty:)
    A potem dziwią sie że kolejna osoba popełniła samobójstwo:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całym moim serduchem podpisuję się pod notką!
    Mam takie sam zdanie.
    Nieważne, jakie są preferencje innych ludzi w różnych zakresach, jeżeli coś czyni ich szczęśliwymi, nie możemy ich tego odebrać czy tego wyśmiewać czy wręcz nienawidzić.
    Tolerancja z łaciny to w dosłownym tłumaczeniu 'olewać kogoś' (miałam o tym na studiach).
    Więc bądźmy tolerancyjni, miejmy gdzieś to, jakiej kto jest rasy czy orientacji.
    Wszyscy jesteśmy ludźmi i wszyscy zasługujemy na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak myślę...
    Nie rozumiem ludzi, którzy nie akceptują homoseksualistów..
    Przecież są tacy sami jak my..
    Im też należy się szacunek, szczęście i normalne życie...

    OdpowiedzUsuń